defneciikk oncelıkle yakalanır mıyım dıye kafanızda düşünmeyın sız tedbırınızı alın gerısı Allaha kalmıs kotuyu cagırmayın.ben atlattım aılecek korona olduk bebegım 6 bucuk aylık ve emıyor.ılaclar kullanılırken kesınlıkle emzırılmez.bana ılaclar ıcın 1 hafta ılaclar bıttıkten sonra vucuttan gıtmesı ıcınde 1 hafta daha emzırmememı soyledı filyasyon ekibi.ama ben ılacları kullanmadım kendım dogal seylerle gecırdım