boncukhaniminannesi ya ben de covid geçirdim. Bebeğim de pozitifti ama hafif atlattı. Ben biraz daha ağır atlattım akciğerime yayılmıştı. Doktor beş günlük ilaç verdi, emzirebilirsin dedi. Birkaç sağlıkçı tanıdığa daha sordum. Onlar da aynı şeyi söyledi. Kullandım ben de, emzirdim de. Ama sonra burada birkaç post okudum, psikolojim bozuldu. Emzirilmemesi gerekiyor VS. Yazınızı okudum biraz rahatladım şimdi 🍀