Elifim46 Arenbebek hızlı resim yükle diye gogole yazın çıkıyor zaten siteye girin dosyalri seçin yazar oraya basın resmi seçin yükleyin ikinci linki kopyalayıp buruya yapıştırın
Albertosss Elifim46 benim kızımın var canım müsait olunca resim atayım sana , profilime bak kıyafetlerde var yardımcı olurum kışlık patik alt tayt vs var
Mirayse Elifim46 kızım 1.5 yaısndayken almıstım ben 4yasmı be büyük gelince daha iyi oluyor bu yuş bile denk gelcek 4yasında suan büyük alın derim.
Aralik2019 Arenbebek iyide e bebekde falan zaten 60 lira neden yenisini almiyosunuz madem 50 verceksiniz.hem yasina gore hemde istedgn renkde alirsn
_minik_anne_ Elifim46 merhaba canım ben de k.marastanım benim kızımın adı da elif ben çiğitten aldım 45 liraydı temmuzda almıstım ama belki yaz sezonu diyedir