Elifim46 Merhaba kızlar kış geliyor ve evimiz sobalı olduğundan kışın kızım hasta olur diye korkuyorum. Malum fiyatlar da çok pahalı alamıyorum elinde temiz 12 aylık tulumu olan satabilir mi ❤️
Furug Elifim46 hellonabysen aldm ama ocakta fln yorgansiz yatamaz ince biraz ama kizimda kalin sevmiyor
Albertosss Elifim46 benim kızımın var canım müsait olunca resim atayım sana , profilime bak kıyafetlerde var yardımcı olurum kışlık patik alt tayt vs var
Mirayse Elifim46 kızım 1.5 yaısndayken almıstım ben 4yasmı be büyük gelince daha iyi oluyor bu yuş bile denk gelcek 4yasında suan büyük alın derim.
Arenbebek canim bende var sari renk lc den almistim yikadim giydirmedim hic kucuk gelmisti ama bedeni 18-24
Mirosum Arenbebek birşey sormak istiyorum uyku tulumunun İçine ne giydiriyorsunuz acaba sadece ince bir atlet yeterli oluyor mu
Arenbebek Elifim46 canim valla benimki aldigimda 1 yasindaydi iri oldugu icin 18-24 bacaklarindan dar olmustu
Arenbebek Elifim46 erkek reyonundan almistim ama sari turuncu renk arasi koala var ustunde sanirim unisex gibi
Elifim46 Arenbebek benimki de kışın ortasında bir yasayacak lcnin kaliblari büyük oluyor keşke 12 ay olsaydı
Arenbebek Elifim46 bildigim kadariyla zaten dar deggilde birazda bol olursa uyurken daha iyi olur haraketlerinde falan bilmiyorum tamda yanlis bisey demiyim canim
Prematureannesii Mirosum valĺa bizim ev yandığı halde 21 derece falan oluyo o yüzden pijama takımının üzerinr tulum giydiriyorum ben
_minik_anne_ Elifim46 merhaba canım ben de k.marastanım benim kızımın adı da elif ben çiğitten aldım 45 liraydı temmuzda almıstım ama belki yaz sezonu diyedir
Elifim46 Arenbebek benim kızim 8 aylık oldu boy bakımından yoksa bol olduğundan değilde fotoğraf atabilir misiniz
Mirosum Arenbebek hadi ya bende almak istiyorum da bu tog değerleri varmış evimiz çok soğuk değil 1.7 tog alıp içine ince bir atlet giydirsem yeterli olur heralde diye düşündüm