nursocum canım hiç takma, benim bebeğim de 8.ayına kadar aşırı iri bebekti eşim dahil herkes çok emzirme obez olacak ek gıda verme falan diyorlardı şuan 15 aylık kızım, zamanında obez olacak yedirme diyenler şimdi bu çocuk ne olmuş zayıflamış hiç mi bişey yemiyor kaburgaları batıyor elimize diyolar gerçekten insanları anlamak zor, Hiç kafanı yorma yürüyünce zayıflıyorlar🥰