elifinannesi53 milletin ağzı torba değil ki büzesin zayıf olsa bu seferde anne sütü yetmiyor mama verme ama emzir gelsin derler milletin mamaya bi antipatisi var nefret ediyorum cahil insan kesiminden.bebeğin obezliği küçüklükten belli olmaz bende küçükken 2,5 kilo doğmuşum çok zayıfmışım şimdi hayvan gibiyim 😂 takma canım benim bebeğime de anne sütü az geliyor açlıktan uyumuyor napayım beslenme kadar uyku da önemli doysun ki uyusun alsın kiloyu dişleri her cıkarma döneminde zayıflıcak yürücek zayıflıcak.vermezsen bağışıklığı düşer hasta olur bn bazen mamayı seyrek veriyorum su içmediği için suyu fazla ölçeği az yapıyorum ek gıda alıyor onla tamamlasın diye bnm bebeğim 7.5 aylık 9 kilo buna bile kilolu diyorlar .