TgcDvc Bella o zaman gecer kısa zamanda korkmayın kaynamış ılınmış su ilede sabahları ve akşamları temizleme pamuğu ile silinki göz kapağı yapışmasın capaktan snra krem ve damlayı kullanın
Hyryygt Serce parmaginla yavas yavas yap 10 kere her seferinde. Ve icinden bisey cikiyo capakli intihapli gibi distile su ile siteril sargi bezi ile sil icten disa dogdu ama bir kere sil ikinci de yeni sargi bezi cunki yayilirmis. Baska sargi bezi ile diger gizude sil cunki digerine de atliyor. Bir aya kalmaz gecer. Yeni doganda yatarken oldu doktorlar bole yapyirdi. Bi de toprased goz damlasi kullandik bi de.
Defnemerve Bella evet canım doğumdan beri masaj yapıyorum bende çok üzülüyorum hatta o gözümüzün göz kapağında şişme oluyor ve o gözü diğer gözünden küçük duruyor 😱 üzülmezmi insan
rky kızım suan 2,5 aylık doğdugu günden beri var ılık su çay serum fizyolojik herşeyle sildim su son bir haftadır daha da arttı masajda yapıyorum gittim göz doktoruna yapıcak birşey yok günde 4 kere 10 ar kez masaj dedi birde damla verdi
Bella Az önce masaj yaparken oldukça fazla sıvı gözüne doğru aktı bebeğimin. O şişliğin olduğu kısım tamamen yumuşacık oldu. Açılmış mı oluyor şimdi??