Bella Arkadaşlar merhaba, bebeğim daha 1 haftalık gözünde şişlik vardı ve doktora gittik dedi ki gözyaşı kanalı tıkalı her gün günde 4 kere masaj yapacaksın dedi. Kardeşim yapıyor eşim yapıyor ben kıyamıyorum.. Ne zaman geçecek bu? Başına gelen var mı? 1ay da sürebilir 1 yıl da dediler. Başına gelen var mı? Cevap verebilir mi lütfen?
esrozcncpr Bella bizide öyle dediler damlayla geçti sulanıyordu çapaklanıyordu kıpkırmızı oluyordu. 1 yaşına kadar anlaşılmaz tıkalı olduğu demişti. 1 yaşından sonrada masajla yada operasyonla açılıyor dedi.
SahinE Bella kızım var 5 aylık başından beri bizde de var damla verdiler ve onun yanı sıra masaj yapıyorum bir yaşına kadar düzelmezse iğne yardımıyla açıyorlar
Zeynepeymen Bella 5 ay olana kdr devam etti bizim günde 10 kere belki daha fazla masaj yapmazsan amelyta kadar gider dedi ben o korkuyla tabi yapmıstm ve acılmıstı
Defnemerve Bella 4ay 11 günlüğüz büzimde öyle kaç tane dr a gittik hepsi aynısını söyledi 1 yaşına kadar geçmezse kolay bir operasyon ile geçiyormuş 😭
Bella Defnemerve ne zaman başlamıştı? 1 yaşına kadar masaj mı dedi? Masaj yaptıkça daha da şişiyor gibi geliyor bana gerçekten çok üzülüyorum..
Defnemerve Bella birde en son bi dr a gittik o her ay değiştiricem damlasını dedi düzenli her ay kontrole geliceksiniz dedi
Yasoulgen Bella merhaba benim kızım 8 aylıkken düzelmişti.oğlumda 3. Ayın sonunda açıldı.Düzenli olarak masaj yaptım
TgcDvc Bella damla vermesi gerekirdi bizdede oyle dediler ama 2 ayda gecti damla ile masajda yapamadım acıkcası bide kafasına hep sapka takın üşütmeyin ben sapka takmayınca daha cok oluyordu
Bella Sbl1 TgcDvc damla verdi birde antibiyotikli krem verdi kremle masaj yap sonra damlayı damlat dedi.
poncikci Ben daha bunun için doktora götürdüm kızımı damla verdi ve masaj yapacaksın dedi Baska bir tedavi yoktur zaten eğer açılmazsa operasyon dediler 1ay sonra kontrle çağırdı
Bella poncikci herkes operasyonu 1yaşındayken diyor. Göz doktoru da bizi 15gün sonra çağırdı kontrole. Bakalım ne diyecek.. çok üzülüyorum gerçekten😔
Sbl1 Canım damla kullanma bence daha cok küçük benim oğlumdada vardı sütünü damlat dedi doktor iki gün birer damla damlattım üçüncü güne geçti şişlik ve çapaklanma oluyordu. Şuan artık yok.
TgcDvc Bella o zaman gecer kısa zamanda korkmayın kaynamış ılınmış su ilede sabahları ve akşamları temizleme pamuğu ile silinki göz kapağı yapışmasın capaktan snra krem ve damlayı kullanın
Defnemerve Bella evet canım doğumdan beri masaj yapıyorum bende çok üzülüyorum hatta o gözümüzün göz kapağında şişme oluyor ve o gözü diğer gözünden küçük duruyor 😱 üzülmezmi insan
Ozalmir Bella benim bebeğimde de oldu 2aylikken göz pınarına parmakla masaj ihmal etme birde ılık su ve pamuk ile bir defa sil tekrar tekrar üzerinden geçme biz atlattık çok şükür