Rojin123
şimdi bebeğini mama ile büyüten bir anne olarak yazıyorum ..
Beklenmedik anda erken doğum yaptım hemde yasakların başladıgı ilk günlerde tam 54 gün küvoz yolu bekledim hemde bebeğimi sadece 2 kez gördüm bir daha göremedim asla dokunamadım ten tene temasmı göğsü bebeğe vermekmiş rüyasını bile göremedim..
gece gündüz demeden süt sağdım 30 cc lere sevindim 90 cc lerde mutluluktan ağladım..
ve tabrcu oldugumuz güne geldi ve ilk kez emzirdim bebeğimi ama olmadı süt artmadı yemediğim sey içmediğim sey kalmadı sonunda tamamen mamaya gectim he işin garibide ne biliyormusun bebeğim Memeyi cok sever emer emer ama doymaz çünkü yok :)
Kısacası bacım boşver yahu vallahi değmez.
Unutma anne sütünün telafisi vardır ama stresli gergin bir annenin bebeğine yansıttıgı kötü enerjisinin telafisi yoktur🌸
sütü olanlara maşallah de geç ❤️
umarım sütün de çoğalır güzel düşün ve mama zehir değil unutma olur mu:)