Rojin123 kesinlikle sütün gelmesi annelik iç güdüsü , bol su içmek , ve sütüm var bebeğime yetiyor düşüncesini kafana yerleştirmek. Olumsuz düşüncelerle kendin engellersin canım. Önce kendin inanacaksın. Sağıma göre yargılama canım ben sağdığım zaman doğru düzgün süt gelmezdi ama oğlum 1 yaşına girecek ve bu güne kadar emzirdim kilo alması da gayet iyi, ztn oğlum 4200 doğdu ve saat başı emzirmem gerekiyordu kan şekeri düşmesin diye kilosuna rağmen sütüm yeterli geldi ama dediğim gibi 2 saat sağdığımı biliyorum ve doğru düzgün süt gelmezdi ve göğüslerim de hiç bir rahatlama boşalma olmazdı. Hastane makinasında bile denedim. ama oğlum emdiği zaman göğüslerim anında boşalırdı. Isırgan otu çayını duymuştum geçenlerde süt yapıyor diye. Bir de karadut özü içni de çok iyi süt yapıyor diyorlar canım. Dereotu da etkili. Ama bence en en etkilisi su. Ben günde 4-5 lt kesin içiyorum