sebnemrah Ballilokumumalis ah canım geçmiş olsun vajinani sabunla yıkama çocuğun pişik kremi varsa sür en azından rahlarsin ve sürekli degis çamaşırını pamuklu olsun travazol krem bn evden eksik etmem
Ballilokumumalis sebnemrah canim genital bölge temizleyici kullanmıştım bir ara sanirim o yaptı birakali oldu 15 20 gün ama geçmedi aksine ilerledi hergun iki kez de gidiyorum çamaşır travazolda var sürdüm bakalım inşallah geçer ya bunaldim yeminle kaşıntıdan
nickimikili Ballilokumumalis ay mantar bu geçmiş olsun tedavisiz geçmez fitilide mecbur doktor yazıyor alamazsında hemen bu mantarın kaşıntısı insanı bitirir günlerce uyutmaz vallahi çok kötü bir şey travacort sanırım krem vardı ama tek başına asla geçmez sirkeli ılık suda iyi geliyot duş iyi geliyor ama sürekli tekrar eder fitilsiz asla gitmez 🥺
Ballilokumumalis Matf94 sirkeyi deneyeceğim canim benim de doğumdan sonra kaşıntım hafif oldu üzerine yormadım kendiliğinden geçti ama şimdi yok yani beni mahvediyor utaniyorumda kaşıyamam yani öyle haldir huldur bakalım inşallah ise yarar tesekkur ederim
sebnemrah Ballilokumumalis evet bni de alerji yapıyor genital temizleyiciler Orkut kullanmakta yapar asitli ve baharatlı yeme eczaneye git sana fitil versinler bence
Ballilokumumalis sebnemrah evet sanırım ped kullanmakta tetikledi çünkü yeni bitti adetim zalain kullandım rahatladım biraz canim
YagmurElamm Ballilokumumalis daha gecen ay bu şikayetle gittim canım. Mantar enfeksiyonu. Cogu bayanda olabiliyormuş. Asiri su ile yikamak yada sabunla yikamak tetikleyebiliyormus. Alt taraftan müdahale ederek icimi temizledi sonrada 1 hap 2 fitil 2de krem verdi. 1 haftada iyileşti.
Ballilokumumalis YagmurElamm evet canim eczaneden fitil temin ettim birde krem kullanıyorum bakalım geçer umarim