Doğumdan 6 ay sonra başladı bende de. Doktora gittim fitil ve travazol verdi kullandım geçti derken tekrar başladı ben yine fitil kullandım ( bu arada günlük ped kullanma demişti doktor kullanmadım, günlük çamaşır değiştirdim ve ütüledim .) ilişkiye 1 ay ara verdim acaba bir sorun mu var diye. Aradan 1 ay geçmedi tekrar başladı 🤷♀️ Yine fitil ve krem kullandım geçti tekrar başladı artık sinirlerim bozuldu çok rahatsız edici bir şey. Bende ufak bir fısfıs şişesi aldım. İçine yarı elma sirkesi yarı su doldurdum. Her tuvaletin ardından kuruladıktan sonra 2-3 fıs sıktım ilk başlarda çok yaktı. Ama inanın anında kesti rahatladım 1 Aydır da devam ediyorum. Şimdi yok çok şükür. Ve benim kaşıntıdan artık kanıyordu. Alerji demişti doktorum. Sirke bana çözüm oldu. O yoğun akıntıda bitti normale döndü. Birde banyoda iyice yıkamamak gerekirmiş vajina kendini temizlermiş ben haldur huldur yıkardım yanlışmış doktorum söyledi . Belki sizede faydası olur.