sizin de söylediğiniz gibi her çocuk farklı, her çocuğun gelişim dönemleri de farklı. bi bakıyorsunuz fiziksel olarak güzel gelişiyor, bi bakıyorsunuz dil gelişimi hızlı ilerliyor, bi bakıyorsunuz algısal gelişimi çok güzel. hiç üzmeyin kendinizi. eminim çok güzel, çok özel bir annesiniz. her anne gibi. yavrularımızın gözlerinin içine bakıyoruz sürekli en güzelini yapabilelim diye.
benim kızım da 16 aylık. dil gelişimi güzel diye düşünüyorum ama bizim de kilomuz çok az. size üzülmeyin diyorum ama ben de sorun ediyorum kilosunu😔
Kartlar almıştık. sebzeler, meyveler, hayvanlar, nesneler vardı. her bir kartı oyunla isimlerini söylüyorduk beraber. zamanla taklit etti, öğrendi. dil gelişimine bunun faydası olduğunu düşünüyorum. oyun gibi çok da eğleniyor kızım. alıyor eline, bol bol dokunuyor, dağıtıyor ama isimlerini de söylüyor😊 belki yavrunuz da sever.