Oğlum için dokturu algısı çok yüksek demişti. 14 aydır takip ediyor. En son kontorlünde Atlas kulağına bakalım şimdide demişti ve oğlum kulağına uzakmıştı. Teyzesiyle sürekli kulaktan kulağa oynuyorlar çünkü. Gel kulağına bi şey diycem pısıpısı deyip gülüyor. Bazen yap dediğimiz şeyleri inatla asla yapmıyor. Bende doktoruna sorduğumda kendi isterse yapar demişti.
söylediği kelimeler mama, dede, meme, gel, git, hadi, su, anne, baba, nene, teyze, dayı, pisi, hav. Hayvanları çok seviyor oynuyor. Ayyyy diye seviyor. Dışarda yaşıtları ya da ondan biraz büyük çocuklarının yanına gidip sevimlilik yapıyor elinde bir şey varsa hemen uzatıyor.
iki gündür ağzın nerde ? Burnun nerde ? Gözlerin ? Bunları öğrettim. Onları gösteriyor sorunda..
legolarını takıp birleştiriyor. Kitaplarını kediyi, köpeği sorduğum zaman gösteriyor. Diğer hayvanları daha bilmiyor.
aklıma gelenler bunlar şuan.