balarisi_2019 merhaba.gitmedim doktora.doktora telle ulaştım takip et gündüz de olur oyöe bırsey barsa sadece uykuda olmaz ve coxuk korkar ağlar kasılmalardan hatta uyanır dedi.basit birsey degil dedi.evham dedi herkes düşmekten olsaydı su olurdu bu olurdu dediler suan 20 aylık hala yapıyor.ama günlük hayatında cok şükür hiç birsey yok.uykuda ruyasından oldıgınu dusunuyorum.doktor da aynı soyledı.