Ironman İlk 3 buçuk aylıkken gözleri biyere kitlenmeye başladı , sonra kol ve bacakları kasılmaya başladı zaten ben epilepsi olduğunu anladım internetten baktığım kadarıyla acile gidince yatış verdiler 5 gün orda anlaşıldı. Şimdi ne desem yalan olur ama oğlum da uykusunda çok sıçrar uyanınca nöbet geçirir siz yine bı hastaneye götürün ve öyle olduğu anı videoya çekin doktorlar bakınca bile fark ediyor