Abdullah_aras2 evet bende de Vileda var evim büyük olduğu için cidden çok vakit alıyor. Cidden bu işimi kolaylaştırdı. Bir de pratik. Mesela robot supurgem de var. Evde çok toz birikmeden onu acıyorum. Ardından da mopla silince temiz oluyor. Normal süpürgeyi de haftada bir acıyorum. Geçen bir markette gördüm çok kalitesizdi haznesi yumuşak plastikti. Ama benim aldığım daha kaliteli duruyor haznesi sert biraz daha..smarter mop yazarsanız çıkacaktır