ESMA111 Muzik karbonatlı ılık suyla her emzirmeden sonra sil , sonra zeytinyağı sür geçecek inşallah☺️
Muzik ESMA111 yapıcam canım doktor da ole solemıstı ama karbonatlı suyla degılde sabunla yıkadm hep,karbonatı sıseye doksem su doldurup ole yapsam sıkıntı olur mu?sureklı yenılemem mı gerekiyor??
Muzik ESMA111 Karbonatı oneren arkadasım Allah senden razı olsun ne muradın varsa versın cok daha iyiyim😘🥰
ESMA111 Muzik ay çok sevindim maşallah. Cümlemizden inşallah çok sevindim🥰 yeni bişey önermeye gelmiştim buraya yazim bari ilk. Sanırım mercimek süt arttıyor. İkidir deniyorum bayaa farkediyor şişiyor göğüslerim. Eğer azsa deneyebilirsiniz🥰
Symkrts Muzik e bebekte gümüş göğüs kapakları var onlardan kullanabilirsin benim yarayı bırak acımadı bile hiç bı sıkıntı yaşamadım dene istersen
Filizderit Muzik bende 17 gunlugum bende olecem agridan inslalah gecer ya hepimiznki acaba yanlis emzirmeden dolayimi olusutor bunlar anlayamadim
Filizderit ESMA111 yaaa neyse artık alısverıs yaptıgımda ılk sıra kıstemde olacak ınslalah 😂 tsk ederım
serenittyyy Muzik vala bende 2 buçuk aydır acı çekiyorm emzirdikçe alıştı göğsüm ama çok emince yine çok acıyor bana havalandırmak iyi geldi canım