Muzik merhaba çektiğiniz acı yara olmamasına rağmen iğne batar gibi mi?
Benimde öyleydi bir emzirme danışanının yazısına denk geldim şükür geçti.
1- göğüs ucunuz beyazlaşıyomu?
Bu vasospazm oluyor. Spazm giriyor damar büzüşüyo ağızda çıkınca birden kan gidiyor. Çözümü bir bez alın sıcakta bekletin bebek memeyi agzından cıkarır çıkarmaz ucuna koyun. Soğuk hava temas etmesin. Biraz tutun.düzelir. Ben sıcak su torbosının altında tutuyordum agız mendilini. Memeyi bırakınca sıcak mendili bastırıyordum
2- mantar olabilir
bu da oldu bende. Gümüş kapağı yanlış kullandım ondan oldu. Sizinki göğüs ucu kullanmaktan olmus olabilir.
çözümü; HER EMZİRME SONRASI karbonatlı ılık suyla silmek ama her emzirme sonrası. Hemen peşine bolca zeytinyağı sürüp, göğüs pedini takmak.
inşallah düzelir geçmiş olsun ☺️