Atz yapılan bir hatadır Zeytinyağını direkt bebeğe vermek yani siz bile için boğazınızı sarar o yağ kalıntısı. Bebeklerde Zeytinyağını kaşıkla birden bire değil mümkünse enjektör ile damla damla olacak şekilde verilmeli. Biz yenidoğan yoğun bakımda damlalıklı şişelere koyup ağızlarına gaz damlasını damlatır gibi damlatıyorduk sizede fikir olsun🌺 Büyük geçmiş olsun inşallah bir şey çıkmaz bebeğinizde