Sabah emzirirken zeytinyağı verdik yarım çay kaşığı ki aylardır veriyoruz. Birden huysuzlandi omzumda kaldırdım gazını çıkardı tekrar emzirmeye aldım önce aldı memeyi sonra öksurdu kaldırdım çok öksurdu sırtına falan vurdum derken esim aldı kucağına nefessiz kaldı çocuk dedi ben üstüme bı şey alana kadar aldı götürdü hastaneye ben arkasından gittim yolda ağlaması durmus donuk donuk bakmis hastaneye ilk gidince de öyleymiş hemşireler donuktu dedi sonra başlamış ağlamaya. Doktor anlatinlar nöbete benziyor yani havale gibi dedi. Akciğerlerde bı şey gözükmemis ama sıvı gözükmez büyük ihtimalle kaçmıştir antibiyotik veriyoruz serumla dediler. Şimdi yoğun bakimdayiz perişan oldu yavrucuğum daha idrar yolu enfeksiyonu bitmemişti bugün ultrason cekilecektik böbreklerden. Yarın nöroloji doktoru bakacak beyinde hasar olmuş mu diye dediler. Böyle bi şey yaşayan var mı beyni etkilemiş mıdır nöbet neden nasil oluyor