Cihangiriinannesii Evet kalp rahatsızlığı ile ilgili bir şey olabileceği benimde aklıma geldi ama hamileyken ikiz gebelik yaşadığım için ultrason kontrollerim sürekli çok sıktı,ayrıca detaylı ultrason vs yapıldı ayrıca yine ikiz olmasından kaynaklı tedviren yenidoğan kontrollerimiz gerek doğum sonrasi gerekse de ilk bir ay yine neredeyse 2 günde 1 yapıldı.Bu yüzden bir sorun olsa en başta ya da doğum sonrası görünürdü diye düşünüyorum o yüzden içim birraz rahat