Güzel anneler merhaba
Bu aralar bebeğimin biri sebebiyle yüreğim ağzımda…Sürekli kucakta olmak istiyor kucaktan bıraktığım zaman ki bazen bırakmak zorundayım ikizi ile de ilgilenmem gerekiyor ağlarken resmen yüzü mosmor oluyor sanki nefesimi tutuyir ya da nefes alamiyor.Anliyorum öfke ya da hayal kırıklığından yapıyor ama buna nasıl bir çözüm bulmalıyım ? Tehlikeli bir durum mu bu bilemiyorum