Mlke1994 Kaderyas032717 Çok öksürük derken siddetlimiydi nadiren benim bebeğimdede var burnu akıyor birazda ateş takibi yapıp serum fizyolojik kullanıyorum ateşi yükselmedi hiç ama çok endişeliyim dr götürsem bu şekilde birşey der mi acaba
Kaderyas032717 Mlke1994 canm bağıra bağıra kızarana kadar öksürüyordu bide hani nezle oluruz gözlerimizden yaş gelir ya o da vardı burunları tıkalı bende serum fizyolojik ile açıyordum hırıltımızda var bemce hiç aksatma bir doktora göster
Kaderyas032717 Ozalmir bebeğim 2 aylık evet serum fizyolojik kullanıyorduk hep açıyordum burun tıkanıklığı vardı çünki hırıltı da vardı birde öksürüğü çok şiddetli yani bağıra bağıra öksürüyor
behrem benim 1 aylık bebeğim de aynı bu durumlardan 5 gündür küvözde, allah şifa versin hepimizin bebeğine. salgın var, çok korumak lazım. hasta insanları mümkün olduğunca eve almamak gerek ama ah bir dinleseler...
Lokma Kaderyas032717 bebeğiniz nasıl oldu? İnşallah iyilesmistir. Benim bebeğimde şimdi hastanede yatıyor sebepten
Kaderyas032717 Lokma hala hastanedeyiz canm 7 gün olacak daha biriey demiyorlar çıkıp çıkmayacağımız hakkında