Kaderyas032717 Kuzlar 3-4 gündür aşırı öksürük vardı bebeğimde bende bugün doktora götürdüm onu doktor hemen yatış verdi bronşit olmuş küçük kuzum şuanda hastsnedeyiz kolunda serum takılı 2 kere buhar verildi şimdi yatıyor çok üzülüyorum onu öyle görünce ben mi bakamıyorum acaba 😞 kızlar benden bir tavsiye size öksürük,ishal,aşırı kusma bunları hafife almayın lütfen bir doktora gösterin lütfen bizim için de dua edin de bir an önce iyileşelim 🙏🏻❤️
Bedriye Kaderyas032717 allahım şifalar versin bizde beonşitten hastanede yattık geçen hafta şuan iyiyiz çok şükür🙏
Duygusarp Rabbim acil şifalar versin 🙏 Kendinizi üzmeyin şuan feci bir salgın var kimle konuşsam herkes aynı durumda bizde evde 1 haftadır hava alıyoruz hala da tam öldürdüğümüz geçmedi. Rabbim evlatlarımızı korusun🤗
Zhdyslmn Bizde aynı durumdayız canım bronşit dediler evde hava veriyoruz Perşembe Cuma gidıcez geçmemişse bizde yatıcağız 😔
Betulhhhh Çok geçmiş olsun cnm rabbim acil şifalar versin 😞benimde 9 aylık kızım var bronsit olcak diye çok korkuyorum.
Kaderyas032717 Betulhhhh dikkat edin benimki 1 hafta da oluverdi geçen hafta gittiğimde hiç birşey yoktu şimdi ise hastanede yatıyoruz çok dikkat etmek lazım
MuhammedAras Bizde 5 gün yattık canım aynı şikayetten. Rabbim daha kötüsünden korusun. Bunlar olan hastalıklar dikkat etmek gerekir Rabbim şifa versin