Gamze-S Menekseserra1 bazen 6 aya kadar devam edebiliyormuş çok korkuyorum öyle olursa diye 😩kimyon rezene hepsini denedim çarşafla sallamaktan kolumuzda derman kalmadı artık hamak aldık o biraz idare ettiriyor😔
Menekseserra1 Gamze-S kıyamam çok zor gerçekten yani lohusa kafası çocuk öyle ağlıyor akşam olmasın isterdim ya ama şükür geçti inşallah sizinde geçer biz şuan 6 aylığız düşünüyorum da sürseydi aman Ya rabbim yani arada yine yokluyor ama çok değil tabi 😂
Kelebekkiz Mucizelerim2020 şuan 3 buçuk aylık olduk az düzeldi ama hala mızmız ilk doğduğu günleri hatırlamak bile istemiyorum uykusz geceler ağlamalar fon sesi 7 24 açık bebek arabasında sallaya sallaya kas yaptım çaresi yok canım 3 4 aya kadar sürüyor 4. Ay atağı bttimi az bisey rahatlarsn ben şuan 4.Ay atagindaym sana önereceğim karnına ayaklarına ılık zeytinyağı ile masaj yap hergün hatta 2 3 kez günde çok ağlayınca banyo yaptır rahat uyur hergün üstünü değiştir rezene icireblrsin 1 2 kaşık kalanı sn iç yemeklerden sonra zeytinyagina kimyon katip ekmek banıp ye öyle işte allah yardımcın olsun
Mucizelerim2020 Kelebekkiz Ne gerekiyorsa yaparim ikiz olmalari bana agir geliyor yetisemiyorum oyuzden 😑
Ubyza Bizde bugun 51 günlük olduk ve 5 gün önce başladı kolikliğimiz gerçekten çok zor bi süre sonra insanın sabrı kalmıyor onu o halde görüncede çok üzülüyor 🤦🏻♀️ akşam 9 gibi başlıyoruz bizde 12ye kadar devam ediyor ağlaması akşam olacak diye ödüm kopuyor 🤦🏻♀️ ayakta sallanmaktan ve kucağıma alıp pişpiş diye evin içinde gezince sakinleşiyor. Sürekli aynı pozisyonda kalmak istemiyor 🤦🏻♀️ şu 1 bucuk ay lütfen çabuk geçsin 🙏🏻
Mucizelerim2020 Ela-yasel Allahimmm ne zor günler gecirmissiniz 😩 cok zor başa çıkabilmek.Anlattiklarinizin hepsini deneyeceğim cok cok teşekkür ederim Allah bin kere razi olsun sizden.Evladinizi size bagislasin 🙏🏻
Menekseserra1 Mucizelerim2020 1 ben verdim kimyonlu rezene çayları var ondan alıp verebilirsin iyi geldi bize nurse kullandık bitkisel gaz ilacı biogia da iyi geldi bu ikisi birlikte çok çok iyi geldi
mamAras Mucizelerim2020 40ndan sonra kısmen hafifliyor, çingene salıncağında uyutuyoruz biz deneyin isterseniz. Kolik bebek,hamakta, pusette, sallanan ana kucağında durmuyor maalesef. Emziğe ve kundağa alıştırın birde
Maviay Mucizelerim2020 Valla bizim 3. ayda bitti de. Bazisi 5. Ayda bitti diyordu. InsaAllah biran önce biter sizin de..
Gamze-S Menekseserra1 loğusa kafasından hiç çıkamıyorum ben böyle 😀 asker yolu bekler gibi gün sayıyorum 😀
kivircik_annesi26 Mucizelerim2020 benimde kolik bebekti 😁 suan 6 aylıgız çok şükür atlattık süpürge sesi olmadan uyumuyordu çok aglıyordu
MFD53 Mucizelerim2020 bizimkisi de yeni doğduğunda kolikti maflor plus diye bir damla vardı çok işimize yaradı biraz pahalı ama değdi