Benim kizimda oyleydi hala daha az var saclarinda kaldi sadece. Kaslari,kulak arkasi,kafasi ama asiriydi bizim zeytinyagi fayda etmiyordu karbonat biraz etti en son doktora gittik ozel bi sampuan verdi ketoral onunla yikadikca azaldi kas ve kulak arkasi icin ise travazol verdi tamamen gecirdi. Sacimizda hala var iyi bi doktors gidin bence oncelikle mutlaka sampuan verirler. Gecmis olsun bu arada canim