Bucurnannesi3434 Rabiacaliskan ben de sadce mama veriyorum 6 kilo 67 cm boyu da bugun 2. Ay aşımızı da olduk bende kilosu iyi bebeğinizin sağlıklı olsunlar yeter
Mkelebek Rabiacaliskan en son olculdugu kiloya gore kac gun gectiyse gun sayisini 20yle carpin. Atiyorum 1ay once tartildiniz 30 gun gecmis. 30×20 600gr. Yani en az 600gr almasi lzm.
Rabiacaliskan Mkelebek evet o zaman güzel almış kilosunu hesaplamaya göre 840 gr oluyor biz 200 gr daha fazla almışız 🤭
bjkesra1903 Rabiacaliskan doğum kilosuyla beraber bakılıyor gelişimine en az 500 gr alması bekleniyor.
Ma1011 tosbikannesiii ben de anne sütüyle besliyorum ama henüz 4100 gr uzayan sarılık olmuştu önce simdi iyi ama son haftalarda çok az almış anlamadım çok üzülüyorum :( emiyor çiş kaka sayımız da iyi..
Pelin55 Rabiacaliskan masallah gayet guzel doktorunuz normal.demisse takmayin kiloyu kii her bebek.farkli dogum kilosunu baz alin bebeginizin
Rabiacaliskan Pelin55 evet normal dedi oh ya içim rahatladı kilosu az mi acaba diye düşünüp duruyordum😁