Rabiacaliskan Bugün tartıldık 5.500 kilo çıktı sizce az mi sanki bana biraz az gibi geldi yoksa normal mi? Sizin bebisler kaç kilo veya kaç kiloydu
hunilimomm Rabiacaliskan buna biz bisey diyemeyiz ki canım dogum kilosu felan da önemli ama suan iyi gözüküyor zaten az olsaydi mutlaka söylerlerdi 🌸
meza Rabiacaliskan 7400du canım seninkide gayet iyi lakin doğum kilosuna bakılıyor kilosunun gelişimi icin
hunilimomm Rabiacaliskan oh masallah gayet güzel benim kızım da aynı kiloda dogmus nerdeyse hastane çıkışı kaç kiloydu biz çıkarken 100gr eksik çıktı şişi felan indi benim de o civardaydı 5 5 buçuk kiloydu anne sütü alıyordu
Aselkusveannesi Rabiacaliskan Benimki de 3850 doğdu ve şuan 2 aylık 5.500. Hemşire çok çok iyi her ne yapıyorsan eline sağlık dedi.
meza Rabiacaliskan evet şuanda 7 bucuuk aylık 6 ayında 10 kiloydu ama kendim beslenmeme de dikkat ediyorum diyet hiç yapmam yumurta çoğunlukla beslendim
Rabiacaliskan meza iyiymiş bende yumurtayı falan fazla yiyorum hm o zaman gayet iyi benimkinin kilosu
Mkelebek Rabiacaliskan en son olculdugu kiloya gore kac gun gectiyse gun sayisini 20yle carpin. Atiyorum 1ay once tartildiniz 30 gun gecmis. 30×20 600gr. Yani en az 600gr almasi lzm.