Canım benim kızım da aynı şekilde bezlenmek istemiyor daha 10 aylık yatırır yatırmaz ağlıyor o yüzden 10 gündür primanın külot bezini aldım hemen banyoda su tutuyorum ayakta giydiriyorum rahatladı şükür lastik yerleri çok iyi asla sıkmıyor cırtlı bezle aynı numara aldım ben