Aynı problem ben de vardı. Kızımı kesinlikle yatıramıyorum, çatlayacak şekilde ağlıyor ve çırpınıyordu. Mecburiyetten geçtim külot beze anlayacağınız. Sonra ah kafam dedim, daha önce niye geçmemişim 😂 Dünyanın en büyük rahatlığı ( en azından benim için ) Prima kullanıyorum, herhangi bir sızdırma ya da başka problem yaşamadım. Kızım 14 aylık olmak üzere ve 11 kilo, ben 5 numara kullanıyorum, çok da rahatım.