Melinamm zeka gelişimi de yavaş birde. 25 yaşında ama birşey isterken ya da birşey yaptirirken sanki 10 yaşında ki cocuga anlatiyor gibi anlatiyorsun. Birseyi 2-3 defa söyleyip gösterirsen yapar. Yoksa anlamaz, bakar öyle. Mesela en basiti mutfaktan sarı bezi getir de, gider eli boş gelir. Bulamadim der, ama tezgahın üzerinde sarı bez. Öyle yani. Evlendigimden beri 3 sene olacak, 1 defa gördüm kuzenimi. Fazla dışariya da göndermez dayım. Yolda düşer bayılır diye. Zor valla.