şuan bu yorumları okurken nasıl hafifledim, demekki atak döneminde coğu bebişler huy değiştiriyormuş 😟
benimkide 4ay 20 günlük ve öğle uykusu luş uykusuna döndü geceleride her saat başı emmek icin uyanmaya başladı, normalde 4-5 saate kadar kesintisiz uyurdu, inşallah en kısa zamanda gecer diye umuyorum