belosunannesi36 Doğduğu günden beri kullanıyoruz hiçbir sorun yaşamadık,3 numaraya geçicez yakında çokta memnunuz🌸
mavisimmm20 Aslanmmm önden arkaya dogru yapıyorum zaten canım ıslak mendil kullanmıyorum pamukla siliyordum son bir aydir pamukta kullanmıyorum lavaboda yıkıyorum altına yapınca
Aslanmmm mavisimmm20 kuru tutmaya çalış canm. kızlarda idrar yolu enfeksiyonu çok görülüyor hatta bayanlar da da öyle.biz prima kullandık hep dışına idrar ve kaka çıktı.sleppy aldm mısır patlağı gibi pişik oldu bebemin bütün popişi.minies var migrosun bezi çok sevdik onu pişiğini de geçirdi
paputmoms mavisimmm20 bim bezi de öyle canım benim bebeğim uzun uyur geceleri kakasını yapmaz uyurken o yüzden değiştirmem ama baya uzun süre götürür bez zaten ek gıdaya geçince kakası bu kadar sıvı olmaz bence
paputmoms mavisimmm20 ben çok memnunum canım sızdırma yapmadı hiç pişik de olmadı çok şükür şokun ıslak mendilini kullanıyordum çok kötüydü baby turco kullanıyorum çok memnunum ikisinden de baby turco hem uygun hem güzel çok ince de değil
Deletedmom359 mavisimmm20 ya birşey sormak istiyorum idrar enfeksiyonu olduğunu nasıl aldı test mi verdiniz? Idrar testi nasıl veriliyor
mavisimmm20 Deletedmom359 ezcaneden kız bebek idrar torbası diyorsun veriyorlar sen bikac saat önce evde takiyosun canm sonra idrar yapınca cikariyorsun torbayı sağlık ocağına götürüyorsun. Bebeğim çok iştahsizdi idrar yapmamaya başlamıştı yapıncada acayip koku vardı öyle anladım canm
smile56 mavisimmm20 baska marka olarak baby turco var suan trendyolda deneme paketi 12 tl bakmak isterseniz
Aslanmmm smile56 biz onu da denedik bağlama yerleri bile pişik yaptı sert poşet gibiymiş 3 tane anca kullandık bide
Tugce89 mavisimmm20 vala bn ilk bir ay e bebekte ki aloverali bez kullandım adını unuttum pişik yaptı sonra gttim BİM’in bezini kullaniom bebeğim besbucik aylık oldu memnunum bir kere idrar yolu enfeksiyonu oldu ama oda sünnettiz çocuklarda olur dediler gayette memnunum acikcasi
Yasmin3838 mavisimmm20 evet şok bezi çok kötü bildiğin naylon ben Molfix kullanıyorum aslında ama yenidoganda bimden almıştım kremli yumuşacık hemde çok uygun tavsiye ederim
Kumsaladakgul mavisimmm20 canım 2 tane kizim var ikisinde de jenny willy kullanıyorum. Çok memnunum ne pişik ne de başka bisey. Bebeğim 2 aylık ona da kullanmaya başladım.
Powermoms mavisimmm20 bim bezini kullandim lakin bana kalin geldi iç o smi. Dogdugunda ebebek bezini kullandim o daha yumusakti. Simdi migrosun kullaniyorum memnunum sadece cabuk doluyor icindeki pamuk hemen asagiya dusuyor ve sizdiriyor. Tek cis de degistirmem gerek . Gunduzleri tmm degistiriyim ama gece sikinti oluyor
Hotic mavisimmm20 ben de yeni denemeye başladım BİM’in bezini a101 den iyi bence 😊 taşırma sızdırma falan da olmadı