dewamkee yoo öyle kilolu ya da uzun bir çocuk değil normal yani. 3 numarayı kullanıyorduk daha rahat etsin diye 4 aldım hani biraz büyük duruyor ama aşırı değil. Geçen yorumlarda da gördüm 4,aylık 4 numaraya geçmişler bence siz de bir üste geçin bez tamsa. Biraz bol olup rahat eder diye düşünüyorum 🤷♀️