derinseda gönlünüzü ferah tutun. Hep böyle kalacak değil ya,dünyaya gelen elbet büyür bu düşüncede olursanız beslenme olayı size çile olmaktan çıkar. Kendinizi yıpratmayın bu yüzden ne olur. Siz yıprandığınızla,gerildiğinizde kalırsınız. Elbet iştahlanır,elbet beslenir,elbet büyür. Ama o şimd küçücük dünyadaki her şeyden bi haber. Size ne yaptığını bile bilmeyecek kadar küçük. Çok üzüldüm. Allah yar ve yardımcınız olsun.