Keşke doğurmasaydım 🙄 ne kadar yanlış ne kadar cirkin bir düşünce. Ben kızımı nerdeyse 2 ay boyunca ağlayarak emzirdim şarkı söylerek kucağımda sallayarak vs göğüs ucumda yoktu sütümde. İlk 2 gün kuzenim emzirdi bebeğimi ne kadar zoruma gitti ağladım. Ama hiç bir zaman keşke doğurmasaydım demedim. Çok şükür dedim geçecek dedim. Göğüs ucu aldık Sütü de sağdık hep şükür düzeldi 2 ay öyle oldu 5 aylıkken uyku problemi oldu ne yaptıysam uyutamadım ruh gibi geziyordum şuan 27 aylık uyku ve yemek problemimiz var 10 kilo düşünün. Geçecek diyorum geçecek sabır diliyorum Allahtan hep sizde keşke demek yerine sakin sakin deneyin 5 buçuk aylık farklı mamalar alın göğsünüzde tutun biberonla doyurmaya çalışın ama keşke demeyin sevin öpün sarılın şarkı söyleyin ninni söyleyin gözlerine bakarak 🌸