Merhaba, 2 bucuk aylık kızım uykuya dalarken 5-10 saniyede bir sıcrıyordu ve bu durum 2 hafta sürünce ben videoya cektim gittim bir korkuyla hastaneye.. videoya bakıp bize yatış yaptılar, eeg, kan,çiş, mr. Bu mr 3. Günde cektirebildik cünkü o sesde minicik bebegin durması cok imkansızdı ama bi sekilde halloldu sükğr. Temiz cıktı hersey. Artık kollarını kundaklıyorum öle yatırıyorum. Azaldı inş gecer tamamen.