Gizemalix1 benim kızım uykuya dalarken ve uyku sırasında genelde titriyordu art arda bir dk kadar sürüyordu bende epilepsi sandım başlarda el ve ayakları oluyordu ,özel bi kliniğe götürdüm EEG çekildi ve çok şükür temiz dendi yenidoğanlarda olabilir dedi bana. Ama şimdi sizin ki nasıl bir titreme bilemiyorum yine de götürün hastaneye içiniz rahat etsin