Cur_cun biraz sakin güzel anne. Zamanla öğreniyorlar, Daha çok küçük bebeğiniz. O dönemde kızımın da genzine hep kaçar meme ile kavga ederdi. Siz emzirirken başını biraz yüksekte tutun ki rahat etsin. Kolunuzun altına ufak bir yastık koyabilirsiniz. Bir de belki çok tazyikli geliyordur ön sağım yapıp bir de öyle emzirmeyi Deneyebilirsiniz veeee en önemlisi çevreye kulağınızı kapatın lütfen. İnsanlar bazen densiz densiz konuşuyorlar. 1 yaşındaki kızıma 5 aylık mı diyen bir teyze vardı üstüne üstelik ayyyy hiç büyümemiş bu resmen 5 aylık sandım ya ben diye acımıştı bir de. Allah’tan eşi susturdu da benim cevap vermeme gerek kalmadı.