Cur_cun Ben emziremedim, 2 haftalikken birakmak zorunda kaldik, ama o zaman da memeyi tutamiyo birakiyodu aglayarak, formul kullaniyoruz. Uykuda verdim, oyalaya oyalaya verdim?m, hipp combiotic kullaniyoduk sobra topfer e gectik onu daha iyi icti, mama degistirebilirsiniz