Tospikinannesi benim bebeğim de yaklaşık 1 aydır kendi kendine kaka yapmıyor. Kabız değil bağırsak tembelliği dedi doktor çünkü yapınca katı değil gayet sıvı normal bir kaka yapıyor. Denemekten zarar gelmez ben kuru kayısı incir hurma kabak çekirdeği ve kefir tükettim bebeğim kaka yapsın diye börülce yiyin bol bol belki size faydası olur bol su tüketin. Kızım 8 gün kaka yapmadı etrafımda ve araştırmalarımda herkes sadece anne sütü içtiği için normal dedi ama doktora götürdüm 8 günün sonunda ve kızım kaka içerde beklediği için idrar yolu enfeksiyonu olmuştu 10 tane penisilin grubu iğne olmak zorunda kaldık. Sen yinede bir doktora görün yediklerine dikkat etmenin yanında. Benim kızım da 8 gün yapmamasına rağmen hiç rahatsız değildi özellikle altını çiziyorum hiç ağlamadı bile doktor bir fitil verdi ve 3 tane bez doldu kaka ile. Şimdi hala kendi kendine yapmıyor biogaia damla kullanıyorum ama yapmıyor işte 🥺 fitil bizde nefes alamama sorunu yaptı ıkınırken nefes alamıyor o yüzden ben ayaklarını karnına doğru tutup zeytinyağlı kulak çöpüyle poposunu uyarıp yaptırıyorum 2 3 günde bir uzun oldu ama faydam olur inşallah şifa dilerim 🥰🤲