Tospikinannesi 2 ay 6 günlük bebeğim var 3 gündür kabız kakasını yapmıyor. Karnında şişlık yok huzursuzluğu yok zeytin yapı verdim masaj yaptım. Yapmıyor😓 nasıl geçer doktora götürmelimiyim ben kaysı hosafı felan yesem ona faydası olurmu😢
Misskokulum Tospikinannesi merhabalar 10 güne kadar yapmaması normal kaka yapınca cıvık degil de kedi pisliği gibi yapıyorsa o zaman kabiz olmuş demektir huzursuzluğu da yokmuş endişelenecek bi durum yok
Ikraltan Tospikinannesi faydası olabilir ama sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal yapmaması
Elifhanim Tospikinannesi anne sutuyle beslenn bebeklerde 8 gune kadr ckmamasi normal kayisi suyu ic fayda gorursn canm
Deletedmom396 Tospikinannesi kayısı kaynat çok işe yarıyor canım kabizligini hemen tedavi etmelisin allah korusun catlak oluşabilir
Ikraltan Tospikinannesi benim bebeğim hala yapamıyor maalesef ama acı çekiyor farkediyorum eğer acı çekmiyorsa 7 güne kadar ona da normal diyorlar bir çay kaşığı sabah ve akşam zeytinyağı içirebilirsiniz doktorum en doğal çözüm o demişti bir iki güne yapar inşallah
Cokmucokbilmisimne Tospikinannesi üç gündür yapmıyordu bugün zeytinyağı içirdim göbek masajı yaptım ılık su içirdim ılık duş aldırdım sonunda yaptı ben rahatladım yaw başım ağrıyordu benim sütüm az olduğu için meme+mama gidiyorum kabız oldu sanıyorum korkuyorum hep
Tospikinannesi Ikraltan insallah çok psikoljim bozuldu eşim çok panıktır onu panık etmemek için sürekli içime atıyorum ama cok daraldım artık
Mirosum Tospikinannesi canım korkma sakin ol 3 gün yani birşey olmaz çatlak vs falan korkutma kendini bunlarla mama veriyormuşsun gayet normal fazla da kayısı içme bu sefer iyice kötü olur ishal şekline dönebilir zeytinyağı sür poposuna baktın yapmıyor mamasına bir çay kaşığı zeytinyağı ekle yapar sıkıntı yapma bu kadar kendine
Tospikinannesi Elifhanim mamada veriyorum gece yatmadan 90 cc bikere cok huzursuzlanırlanırsa gün içinde bazen 60 cc veriyorum
TugceAna Tospikinannesi mama kabız yapabiliyor ama şuan daha erken her çocuğun bağırsak gelişimi farklıdır yedikleri yaradığı kilo alma döneminde olduğu içinde dışkılamıyor olabilirs sende bunu kabız zannediyorsunudur demişti bir doktorumuz 🤓 sorun yapma şuan bol stresli bi dönemdesin kendine üzülecek şey arama 🤣
Cigdem07 Tospikinannesi 10 güne kadar yapmaması normal diyor doktorlar illaki yapacak siz zeytinyağ içirebilirsiniz çay kaşığı işe yarayacaktır yada pamukla poposuna sürebilirsiniz