EminVeEsma79 bu doktora deneme amaçlı gitmiştim ama bir daha hiç gitmeyi düşünmüyorum zaten benden bir sürü test istedi toplam 500 TL yapıyormuş ekstra muayene ücreti de ödüyoruz sonuçta, ben de devlette yaptırırım testleri diye düşünmüştüm. Onun dediğine göre benim kızım persentilin bile dışında kalıyor. Kendi kendimi yedim bitirdim resmen doktorun odasından çıktığımdan beri. Hatta ordan çıkıp ebebeke gittik ek gıda için tabak, kaşık, cam rende falan aldık.