Gamzeli tospikannesii daha once hic rast gelmedim canim sert bisey mi acaba bezinde mi vardi hani gormediniz veya ustunde
Zeynebinannesi2020 tospikannesii eger jöle kıvamındaysa bez jeli, ama sertse bi doktora göstermende fayda var
Miracc2420 tospikannesii bezden dolayidir korkulacak bisey yok aynisini yasadim cunku bende ilk gordugumde kristral gbi kucuk kucuk parcalar vardi bezde korktum acikcasi sonradan bezden kaynakli oldugunu ogrendim sleppy mi bezin markasi ?
Miracc2420 tospikannesii hic korkmana gerek yok 2 3 numaralarda oluyo suan 4 kullaniyoruz o kristrallerden yok 😊
Maviboncukk Ben de prima premium care kullamıyorum hep, 4 numara şuan. Bu hafta 3-4 kere ben de bezinde gördüm ama bezden kaynaklı diye düşündüm. Hiç hastalık aklıma gelmedi ben de takip te kalayım. Siz doktora giderseniz etiketler misiniz beni de?