tospikannesii Günaydın herkese.. bebeğimin bezinde beyaz kristal parçası gibi birşey var. Nedir o korkmalımıyım 😔
Tugba10-5 tospikannesii kullandığınız bezin içindeki. Sıvıyı emme şeyi olabilir korkmayın. Benim kızımın bezindede çıkmıştı sert birşey hafif öyle mi ?
Yenidennn tospikannesii google girip img yükle yazın ilk.cikan sayfaya girin ordan foto yukleyin somda jpg olanı kopyalayıp buraya yapistirin
04huma @Tosbikannesii canım ben dün çocuk doktoruna götürdüm Kızımı. Daha 5 günlük. Doktor bak bu kristaller bebeğin yetersiz beslendiğini gösterir dedi. Acaba bu yüzden mi sizinki de
tospikannesii 04huma internetten baktım şimdi kilosu azsa öyledir yazıyor ama maşallah kilosu çok çok iyi, bebek bezinin kuru kalmasını sağlayan jel de olabilir yazıyor
Gamzeli tospikannesii daha once hic rast gelmedim canim sert bisey mi acaba bezinde mi vardi hani gormediniz veya ustunde
Elifelcn tospikannesii Canim ben bezden olduğunu düşünüyorum kizimda da görmüştük hem bundan hemde pembe leke pembe olan yetersiz beslenme denildi bize yinede doktorunla görüş yanlış yönlendirmek istemem
Eminetavsan tospikannesii benim kuzenimin oglumda vardı böbreklerinde taş mu kum mu ne varmış sonra kardeşi dogru doktor bezine dikkat et kristal varsa hemen getir tahlil yapalım demiş
Elifdoruk0103 tospikannesii korkma canım bezin içindeki sıvı emici jel o. Hangi Marka kullanıyosun ve fazla ıslak kalmaya bağlı bezin üst yüzeyine çıkabiliyor parçacıklar
Mehnesefe Ayni sorun bendede var bebegin bel bitimine diikat et bnm cocukta hep kizardi sivilce gibi oldu hangi bezi kullanirsam kullanayim ayni travazol kullaninca geciyo