TutuKelesh pirinç ununu benim doktorum kesinlikle önermedi. Boş kalori ve şeker deposu olduğunu düzenli kullanımda bebeklerin sağlıklarını bozabileceğini söyledi ve ek gıdaya 6. Ay dolunca başlamayı tavsiye etti. Bence tok tutacak uzun uyuyacak diye düşünüp katkı maddesi ve basit şekeri Yüksek şeyleri bebeğinize vermeyin. Tabi ki bir anne olarak bebeğiniz için en doğrusunu her zaman siz bilirsiniz. 🙏🏻