Canım anneler, doktor dün bana bebeğim için ek gıdalar tavsiye etdi. Sabahları 3 gün arayla elma, muz, armut, akşamları pirinç unu muhallebisi. İlk kez bu gün akşam yedi oğlim. Ama uyurken çığlık çığlığa kaldı. Şimdi sizlere 3 sorum olacak. Nolur atlamadan cevao verirsenuz sevinirim
1) pirinç unu sebep ola bilirmi böyle ağlamasına? Karın ağrısı ve ya gaz yaparmı pirinç unu muhallebisi?
2) bebeğimi hiç saati şaşmadan hep 00.30 da emzirir ve ya mama veririm, sabaha kadar uyur. Şimdi muhallebi verdim ya, tok tutarmı sabaha kadar? Gece beslenmesine gerek varmı?
3) bestlak damla kullanıp ciddi anlamda faydasını gören oldumu?