Sinem-aras1914 Bu arada kabız esnasında bebek formül mama alıyorsa mutlaka 5 ölçek su 4 ölçek mama ogunlerinde asla muhallebi değil çorba tarhana tarzında ve oda zeytinyağı ile yapinmis olmalı yani 1 çay kaşığı zeytinyağı ile ☺️
Birde şeftali , kayısı , elma , mango gibi meyveler verebilirsiniz sıklikla ☺️ ve bol su…