bambammom 9.ay aşısı 12.ayda yapılacak olan esas kızamık aşısının erken yapılan düşük dozlu uygulaması. Birkaç yıl önce böyle bir ek doz yoktu. Yıllar sonra kızamık vakaları görüldü diye uygulandı. Bizim hemşiremiz pandemiden dolayı zaten çoğunlukla evde olduğumuz için 9.ay aşısını vurdurmayabilirsiniz, dedi. Bu nedenle ben yaptırmadım. 12.ayda esas aşıyı yapacaklar.